Service

Service på jeres telefoni

ProKOM - er en kompetent og reel samarbejdspartner for din virksomhed, når det gælder drift og vedligeholdelse af kommunikationsløsninger.

For ProKOM er det vigtigt, at den kommunikationsløsning, din virksomhed har valgt, er en investering, der betaler sig.

Vi bidrager med vores service til, at løsningen fungerer optimalt - uanset om den er købt hos os eller ej. Se nedenfor de mange mærker, ProKOM yder service på.

ProKOM sørger for løbende at optimere og tilpasse telefonsystemet, så det konstant matcher behovet i din virksomhed.
Vi ved, at behov er forskellige, og behov forandrer sig. Derfor har vi en vifte af servicemuligheder.

 

ProKOM tilbyder service efter behov

  • Serviceaftale - uanset om løsningen er købt hos ProKOM eller ej. En serviceaftale er en forsikring af virksomhedens hardware og garanterer, at vi påbegynder en fejlretning inden for kun tre timer.

  • Der er både tid og penge at spare med et ProKOM klippekort.

  • Ordinær service. Mellem kl. 8-16 kan du på hverdage kontakte ProKOM Helpdesk.

  • Vagttelefonen. Mod et tillægsgebyr kan din virksomhed/kommune benytte vores vagttelefon, som er åben mellem 16-8 alle dage: 70 20 32 70.

 

Kontakt ProKOM Helpdesk

Du kan kontakte ProKOM Helpdesk på to måder:

  • Send os en e-mail på prokom@prokom.dk

  • Ring til os på vores hovednummer: 
    70 20 32 70

ProKOM reservedele

Vi har et komplet reservedelslager, der dækker alle vitale dele i de centraler, vi har service på. Derudover yder vi service på tele- og dataløsninger, der ikke er købt hos os, når blot det drejer sig om følgende mærker/modelbetegnelser

  • Alcatel Omni PCX Enterprise

  • Alcatel Omni PCX Office

  • Alcatel Voice over IP udstyr

  • WatchGuard Fireboxe VPN løsninger

  • Polycom konferenceudstyr

  • Audiocode interface enheder